Relaxcentrum

28°C teplota bazénu

34°C whirlpoolu

Sanitární dny a provozní uzavírky
v roce 2024 – výpis dnů naleznete zde.

Koupaliště

Pondělí – Neděle 10:00 – 21:00

28°C teplota vody

28°C teplota vzduchu

Sanitární dny a provozní uzavírky
v roce 2024 – výpis dnů naleznete zde.

Sport i relaxace

Relaxcentrum Sepetná disponuje největším nerezovým hotelovým bazénem v Beskydech. Součástí bazénu je whirlpool, dětské brouzdaliště, 90metrový tobogan, vodní chrlič a jiné atrakce. V Relaxcentru nabízíme další služby jako masáže, koupele, bowling, sportovní halu se dvěma badmintonovými kurty, lezeckou stěnu, stolní tenis a saunu.

Koupání

Po celý rok bývá v provozu Relaxcentrum Sepetná, kde se mohou ubytovaní hosté i návštěvníci zvenčí koupat v krytém bazénu s 90m toboganem a dalšími atrakcemi.

Během letních měsíců pak je v provozu také Koupaliště Sluníčko.

Masáže a koupele

Prostory Relaxcentra skrývají místa pro bylinné a esenciální koupele a zábaly, venkovní i vnitřní odpočívárnu a masérnu na relaxační masáže, léčebné masáže a techniky, exotické rituály a beauty služby. Máme pro vás také finskou saunu v níž se vám vyplavuje endorfin, známý jako hormon štěstí, který podporuje dobrou náladu.

V hotelu Sluníčko můžete využít privátní wellness. Whirlpool s barevnou fototerapií, která je již známa pro svou schopnost přirozeně aktivovat samoléčebný potencionál lidského organismu.

Bowling

V Relaxcentru Sepetná se nachází dvě bowlingové dráhy s kapacitou až 20 hráčů. Všichni hrající i diváci mohou využívat zázemí k posezení. Hned vedle bowlingu je situován také námořnický bar, odkud je vidět do krytého bazénu.

Bowling, stejně jako další služby Resortu Sepetná, je možné si pronajmout pro soukromou akci či teambuilding.

Multifunkční hala

Součástí Relaxcentra Sepetná je sportovní hala se dvěma kurty na badminton a lezeckou stěnou.

Nejčastěji je hala využívána pro badminton, ale díky mobilním sloupkům je možné ji využít pro jiné sporty, aktivity nebo třeba cvičení.

Předchozí

Ostravice 0956,

49.549155,
18.405344

Sídlo firmy: JAKA21, s.r.o.

Lesní 693,

IBAN: CZ1455000000005544339929
SWIFT: RZBCCZPP

Jak se k nám dostanete

Naše provozovny – Hotel Sepetná, Hotel Sluníčko a Relaxcentrum Sepetná, se nachází v obci Ostravice v Moravskoslezských Beskydech

Ze směru Ostrava, Frýdek – Místek:
Do obce vjíždíte na dolní Ostravici a pokračujete stále rovně, po pravé straně minete nákupní středisko Modrá labuť, katolický kostel a stále jedete rovně. Na první světelné křižovatce v centru obce odbočíte doleva přes železniční přejezd. Dále pokračujete přes most přes řeku Ostravici a jedete rovně do kopce, kde sledujte navigaci až k vašemu cíli.
Pozn: Nedoporučujeme odbočovat v obci Ostravice doleva přes “Bezručův most”, jak napovídají některé navigace. Je to horší cesta a v zimě bývá nesjízdná.

Ze směru Bílá, Staré Hamry:
Za značkou obce Ostravice jedete přes most, pokračujete rovně a po pravé straně minete vlakové nádraží. Za nádražím na první světelné křižovatce odbočíte doprava přes železniční přejezd, pokračujete přes most přes řeku Ostravici a jedete rovně do kopce, kde sledujte navigaci až k vašemu cíli.